CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Create your own banner at mybannermaker.com!
Welcome Myspace Comments


nik


Glitter text generator


videokeman mp3

saddest ! )=


awak,
saya sedey taoo !
saya dar xsanggup na teruskan kesedihan niey
npe dgn awak ?
awak laen sangatsangat
bkn macam yang penah saya kenal dlu
tiap ary kte bertekak !

sejak malam aitu ,
'23MARCH2011'
kite da xseperfahaman mcm dlu
kite salu gadogado
lepas baekk , sambong balek gado
WATERPARK ! (wtf?)
saya daa penat ! tao ?
P E N A T ?
---> MUAKKKKKKKKKKKKKK !
Huisyyyy, saya sabar jelaaa
d'sbbkan saya terl-lalu sayangkan awak,
saya malas laa na carik psal
becoz awak the best among the best
buat saya sampai saya mamposs ! XD

HAHAHA,
awak laen kan ?
awak daa xmacam dlu --'
dulu kan , kite rapat sangatsangat
awak salu text saya , call saya
BUT ?
it's almost changed ! :'(
saya sedeyh gylee tao !!!!
rase cam na pitam ,
saya taleyh idop tanpe awak
that's why awak ubat segala kesedihan saya !
saya xsanggop kehilangan awak !
sumpah , tanak ! tanak !

actually, saya nak mintak maap sbb saya an salu
sumpah, saya menyesal !
saya dar tkna buat awak mara
saya tkna awak tinggalkan saya
:( pelissssssssss !!!
awak janji dgn saya iyee ?
btw, saya hope AWAK
yang dulu datang temankan hati saya yang sunyi nieyy
saya SAYANG gyleegylee kat awak !
ILOVEYOUSAYANG --'
Broken Heart Myspace Comments


1 comment: